ואדי ראם – נוף של הרים וסלעים רבי הוד ומראות לא שיגרתים שיצר הטבע באבן החול הנובית. פטריות, קשתות, טופוני (וילונות ונטיפי אבן חול), פגודות הכול מעשה הטבע. נוף שישאיר אותנו פעורי פה.
פטרה – העיר האדומה – אולי נבין, על מה ולמה צעירים היו מוכנים להקריב את חייהם כדי לראות את פטרה ? ומדוע היא נחשבת לאחד משבעת פלאי תבל.
קניון הארנון – הנחל המרשים ביותר בירדן ואולי בכלל במזרח התיכון, קניון קצר ומפתיע במיוחד עם קטעי שחייה ויתדות לטיפוס, חוויה רטובה ומאתגרת.

תוכנית הטיול

יום 1 - מעבר גבול - ואדי ראם - לינה בפטרה

יציאה מיחדיו בשעה 05:30 , נסיעה למעבר גבול ליד אילת, חציית הגבול לירדן, נסיעה ברכב הסעה לואדי רם. נעלה על ג’יפים (טנדרים פתוחים) שיכניסו אותנו פנימה אל המרחב המרשים, טיול במסלול אתגרי – קניון ראקבת, מרחק הליכה כ – 8 ק”מ,
המסלול אינו מתאים לבעלי פחד גבהים
נחזור עם הטנדרים אל הכפר ומכאן נעלה על רכב הסעה שייקח אותנו למלון בואדי מוסא (פטרה). ארוחת ערב ולינה במלון.

יום 2 - יום מלא בפטרה

עם בוקר נכנס לפטרה, העיר החבויה בין ההרים שנחצבה באבן החול האדומה והפכה לאבן שואבת עבור הרפתקנים בעבר וליעד נחשק בימינו. נתחיל את הטיול שלנו בצורה הקלאסית, דרך הסיק המרשים, נראה את המונומנט המוכר ביותר בפטרה (החזנה) ונרד מהציר הראשי לעבר ההרים. בהתאם לקצב ולכוחות שנותרו נבחר באחד משני המסלולים, להר המזבח או למנזר – כל אחד מהם יוסיף מימד מרשים לטיול בפטרה מזוויות פחות מוכרות, בסיום הטיול נעלה על רכב ההסעה שיסיע אותנו לעיר מדבא ללינה וארוחת ערב (נסיעה של כ – 3 שעות – 215 ק”מ).

יום 3 - מפת מדבא - הר נבו -עמאן

לאחר ארוחת הבוקר נבקר במפת מדבא שמתארת חלקים מהמזרח התיכון על גבי מפת פסיפס עתיקה ומרשימה, לאחר מכן נסיעה להר נבו והכנסיה, פסיפס אום רסאס, ביקור בעמאן הבירה ואתרים נוספים בהתאם לזמן.
נסיעה חזרה למלון במדבא לארוחת ערב ולינה.

יום 4 - ביקור בנחל זרד/הארנון - חזרה לגבול

לאחר ארוחת הבוקר נפרד ממדבא ונרד לים המלח, נסיעה לאורך חופו של ים המלח תוביל אותנו לאחד משני הקניונים היפים ביותר בירדן נחל זרד או נחל הארנון, לאחר הטיול נסיעה למעבר הגבול וחזרה ארצה עד לפיזור ביחדיו.

 

דגשים חשובים:

• דרגת קושי – הטיול מתאים לאוהבי לכת, המסלול כולל הליכות קלות, בפטרה ייתכן ונעשה מסלול ארוך יותר, ניתן יהיה לקצר את המסלול למי שיחפוץ בכך.
• ארוחות הצהריים ביום הראשון והאחרון יהיו פיקניק בשטח, ביום שנטייל בפטרה נאכל במסעדה בתוך פטרה.
• מסלול הטיול יכול להשתנות בהתאם למזג האוויר, דרישת השלטונות ושיקול הצוות המקצועי.

עלות

אדם בחדר זוגי 4,200 ₪
*תוספת לחדר יחיד – 500 ₪

המחיר כולל:

• מדריך ישראלי
• מדריך ירדני
• שוטר ירדני
• אישורים לטיול
• מיניבוס/וואן (בהתאם לגודל הקבוצה)
• רכבי שטח בואדי ראם בהתאם לצורך
• כניסות לאתרים השונים
• מלונות בפטרה ובמדבא.
• כלכלה מלאה מצהרי היום הראשון ועד צהרי היום אחרון
• מס מעבר ירדני וישראלי.
• טיפים למקומיים.
• הסעה בישראל מיחדיו וחזרה.

המחיר אינו כולל:

• ביטוח נסיעות אישי.
• כל שירות שלא נכלל בתוכן המפורט ובסעיף “המחיר כולל”.

תנאי ביטול:

עד 21 יום לפני היציאה – ללא דמי ביטול.
החל מ- 21 יום ועד 15 יום לפני היציאה לטיול – 40%.
החל מ- 14 יום ועד 8 יום לפני היציאה לטיול – 80%.
החל מ- 7 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא המחיר (דמי ביטול מלאים).

* אלה דמי הביטול בכל מקרה, גם במקרה שלדעתכם הביטול מוצדק (סיבות רפואיות/ קורונה וכו’). דווקא בעתות אלה, אין לנו אפשרות לספוג ביטולים ואין לנו אפשרות לבטל/ לקצץ בשכרו של המדריך.
אנו מצדנו נעשה כל מאמץ לאתר מטייל חלופי, במידה וימצא לא ייגבו דמי ביטול.

** ביטול הטיול מטעם טיולי רדיוס, מכל סיבה שהיא, לא יגרור חיוב (סגר, סגירת מעבר הגבול ו/או תחזית מזג האוויר).

הודעת ביטול השתתפות בטיול מצד המטייל תעשה בהודעה בכתב/במייל שתתקבל בחברת “טיולי רדיוס” בשעות וימי העבודה המקובלים – ימים א’- ה’, שאינם חג או ערב חג בארץ או בחו”ל, בשעות העבודה המקובלות, בין השעות 9:00 – 17:00, ולאחר קבלת אישור לכך.

תנאי רישום

1. יש למלא טופס הרשמה מסודר בראש העמוד ע”י לחיצה על הכפתור הכחול הרשמו לטיול זה ולצרף אליו צילום דרכון (לאחר מכן נציג מהמשרד יתקשר אליכם לבקש את פרטי האשראי ויאשר את הרשמתכם).
2. מקדמה – 1,000 ₪ בעת ההרשמה ( באמצעות כרטיס האשראי).
3. יתרת תשלום – 14 יום לפני מועד היציאה לטיול, בכרטיס האשראי.
רק לאחר מסירת פרטי האשראי לנציג רדיוס המטייל/ת יחשב כרשום לטיול!

ביטוח נסיעות לחו”ל אתגרי, יש לרכוש מיד עם הכרזת הטיול כיוצא!! (ראו סעיף 7בהערות חשובות).

הערות חשובות

1. סדר ותוכן הטיול עשוי להשתנות עפ”י החלטת המארגנים עקב אילוצים שונים.
2. יתכנו שינויים בהתאם להחלטת השלטונות, תנאי מזג האוויר ו/או החלטת המדריך בשטח.
3. מדובר בטיול המיועד לאוהבי לכת.
4. מטייל שנאלץ מכל סיבה שהיא לעזוב את הקבוצה ולחזור ארצה לפני סיום הטיול יישא בכל ההוצאות הכרוכות בכך ( הסעה כ-150 דולר, ויזה פרטית כ-100 דולר), התשלום יהיה במזומן ישירות לנותני השירותים. למטייל שעזב בשל סיבות רפואיות מוצדקות (תאונה/פציעה/מחלה) מומלץ לאסוף קבלות ולהגיש תביעה לחברת הביטוח שבה רכש את ביטוח הנסיעות.
5. יש לבדוק שהדרכון בתוקף לפחות 3 חודשים קדימה מיום היציאה לטיול ושנותרו בו לפחות 3 עמודים פנויים.
6. במדינות בעלות מאפיינים של עולם שלישי, אנחנו עושים הכל על מנת שתקבלו את השירותים הטובים ביותר, אך למרות זאת ייתכנו בעיות לא צפויות. (לדוגמא: שביתות לא צפויות, חסימת כבישים, מפולות בדרך, שינוי של מועדי אירועים וכו’). על הנוסע/ת לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות מסוג זה. אנו נדאג לעשות כמיטב יכולתנו על מנת שאירועים אלו לא יפגעו במהלך הטיול. כמו כן יש לקחת בחשבון ששירותי הבריאות לא תמיד ברמה לה אנו רגילים בארץ.
7. מיד לאחר שהטיול מוכרז כיוצא, יש לרכוש ביטוח נסיעות (מטען, שייתן לכם כיסוי גם למקרה של ביטול מסיבות בריאותיות מוצדקת וגם לתאונות דרכים, עפ”י כללי הביטוח.
8. יש לשלוח העתק ביטוח לרדיוס [email protected]

5 / 5. 180