שקיעות, ביצות, קשתות ושלמה ארצי….
טיול השקיעה הפעם יוצא אל ביצות כבארה לאורך אמת המים של קיסריה בין מכמורות הדייגים של גיסר עזרקא עד לעתיקות קיסריה וערב טוב קיסריה של שלמה ארצי.

תוכנית הטיול

נתחיל את המסלול בבית חנניה ונגלה קצת סודות נסתרים על אבני האמה. נמשיך אל ביצות כבארה של פעם ונחצה את רחובות הכפר ג’יסר עזרקא הציורי שבתיו אט אט נצבעים יותר ויותר בכחול את המקטע הראשון נסיים ממש בנמל הדייגים הישן שלא הרבה השתנה בו של דייגי הכפר ממש לעת ערב כשהשמיים יאדימו והדייגים על הסירות ישובו אל החוף. אחרי כמה תמונות וכוס קפה נמשיך לאורך החופים היפים במקביל לאמת המים איתה הגענו שנעה במקביל לחוף. נספר קצת על האמה והצורך בה ומי בנה אותה ונהנה מתמונות מרהיבות של שקיעה קשתות וים. בסוף הערב נגיע לנמל קיסריה היפה עם המזח העתיק שבמים כבר 2000 שנה. משם נעבור גם ליד קיסריה של שלמה ארצי ומתקני עתיקות נוספים…..

בהדרכת ערן חקלאי

דגשים חשובים:

• שעת מפגש 17:00, בנמל קיסריה (נקודה מדוייקת תשלח לנרשמים).
• שעת סיום משוערת 21:00 (אולי קצת אחרי).
• ההגעה לטיול ברכבים פרטיים (ללא הסעה).
• הטיול מתאים למיטיבי לכת (ילדים החל מגיל 15 ומעלה).
• כלכלה ואוכל – כל מטייל דואג לעצמו.
• הטיול מותנה במינימום של 20 מטיילים.

דרגת קושי:

מרחק הליכה: כ- 8 ק”מ.
דרגת קושי – טיול קל יחסית. אין עליות וירידות.

עלות

180 ₪ למשתתף.
*קיום הטיול במינימום של 20 משתתפים.

תנאי ביטול:

החל מ- 7 ימים ועד 96 שעות לפני היציאה לטיול – 80 ₪ למשתתף.
החל מ- 96 שעות ועד 48 שעות לפני היציאה – 150 ₪ למשתתף.
החל מ- 48 שעות לפני היציאה – מלוא המחיר למשתתף.

* אלה דמי הביטול בכל מקרה, גם במקרה שלדעתכם הביטול מוצדק (סיבות רפואיות/ קורונה וכו’). דווקא בעתות אלה, אין לנו אפשרות לספוג ביטולים ואין לנו אפשרות לבטל/ לקצץ בשכרו של המדריך.
אנו מצדנו נעשה כל מאמץ לאתר מטייל חלופי, במידה וימצא לא יגבו דמי ביטול.

** ביטול הטיול מטעם “טיולי רדיוס”, מכל סיבה שהיא, לא יגרור חיוב.

הודעת ביטול השתתפות בטיול מצד המטייל תעשה בהודעה בכתב/במייל שתתקבל בחברת “טיולי רדיוס” בשעות וימי העבודה המקובלים – ימים א’- ה’, שאינם חג או ערב חג בארץ או בחו”ל, בשעות העבודה המקובלות, בין השעות 9:00 – 17:00, ולאחר קבלת אישור לכך.

ציוד

תיק גב יומי, לפחות 2 ליטר מים למטייל, כובע, נעליים, בגדים לרחצה + סנדלים, כלכלה למשך הטיול, ערכת קפה/ תה + עוגות/ עוגיות

5 / 5. 354