הקסם של סיני…

יש מי ששומעים “סיני” ומיד רואים מול העיניים את שרשרת החופים, אור השמש הרכה בשעות הבוקר המוקדמות ודגים בשלל צבעים עוטפים את השונית.
יש מי ששומעים “סיני” ומייד מצטיירים להם הרי הגרניט האדירים של “ההר הגבוה”, מעיינות נחבאים ונזירים חמורי סבר.
אבל, יש גם באמצע: ב”מזרח סיני” רובצים להם רכסי אבן החול על גבי שכבת הגרניט, אבן החול המגוונת נאבקת בזו האדומה על השליטה בשטח, מלמעלה רובצות על כולם פסגות גיר נישאות, מזמינות…
אנחנו יוצאים לטיול בן חמישה ימים בקניוני אבן החול של מזרח סיני, אל מעברי הרים מדהימים, אל הליכה בחולות, ואל גילוי מעיינות ונאות מדבר. טיולנו יתחיל בוואדי ע’זאלה שכולו חולות, ממנו נמשיך אל נאת המדבר של עין חודרה, נתרשם מעוצמתו של ג’בל ברקה המרכזי, נתפעל מנאת המדבר הענקית עין אום אחמד, נקיף את ג’בל ברקה הצפוני ונסיים בקניון הצבעים ו-ואדי מלחה.
טיול רגלי המותאם ל”מיטיבי לכת”, בו נלון בלילות בשקי שינה בפינות נסתרות מרוח, כאשר הציוד (פרט ל”תרמיל יום”) מועבר על ידי רכב ליווי מנקודת לינה אל נקודת לינה.

תוכנית הטיול

יום 1 – מעבר גבול - ואדי ע'אזלה - עין חודרה

ניפגש במעבר הגבול טאבה בשעה 07:45. ניסע לנואייבה, שם נעבור לרכבי שטח (ג’יפים / טנדרים). ניכנס אל “השטח” – אל ערוץ ואדי ע’אזלה הענק והחולי (חטיבה 9 נאבקה בחולותיו בשנת 1956). נמשיך, תוך כדי גילוי כתובות סלע יפהפיות אל נאת המדבר עין חודרה (האמנם “חצרות” המקראית?) ונמשיך משם צפונה ללינה באחד הואדיות עתירי החולות.

יום 2 – אל ג'בל ברקה המרכזי

נכוון את דרכנו צפונה לכיוון ג’בל ברקה המרכזי, אותו נקיף ממזרח. בדרך נתרשם מחילופי הנוף המהירים בין סלעי אבן חול לסלעי יסוד מותמרים. לאחר שנתגלגל בדיונת הברקה, נגיע אל נקודת הלינה, מצפון מזרח להר.

יום 3 – עין אום אחמד - ראס אל גלב - ביר ביריה

נלך לצפון מערב דרך הקניון המרשים של ואדי ווארווארה, ואיתו נגיע אל נאת המדבר הגדולה עין אום אחמד. נציץ אל החקלאות המקומית בנאת המדבר, נעלה צפונה ונעבור מתחת לראס אל גלב, בדרכנו אל עין עגולה. לאחר ירידה מאתגרת באחד המפלים, נגיע אל המעיין. מכאן נדלג ב’הקפצת רכב’, תוך חציית כביש ואדי וותיר, אל ביר ביריה, שם נלון.

יום 4 – קניוני ואדי חליל אל וער - הקפת ג'בל ברקה הצפוני - ראס אברק

עם בוקר נגלוש אל הקניונים בחלקו העליון של ואדי חליל אל וער, ביניהם קניון הקשת, נמשיך ונשוטט בקניונים כמו בלבירינט, ונצא אל המישור שלרגלי ג’בל ברקה הצפוני. נמשיך ונקיף מצפון את ההר, כאשר אנחנו עוצמים עיניים לנוכח הגידולים המקומיים. נדרים מעט ונסיים ללינה מתחת לראס אברק.

יום 5 - קניון הצבעים - מוית מלחה - מוית ושואשי

נעלה אל קניון הצבעים ונרד בו כשהעיניים נעוצות באבן החול המגוונת, דרך ואדי מעטרשי נגיע אל נקב כוחלה, בו נעבור בתוך “הדייק הירוק” ואל פארש פריעה היפה, והעצים הגדלים בו. נציץ במוית מלחה, הנובעת מעט מים לאורך כל השנה, נמשיך אל מוית ושואשי – הגב הענק, המלא מים תמיד, ונצא ברכב דרך ואדי מלחה אל הכביש ואל מסוף הגבול בטאבה. נשתדל לעבור את הגבול בשעות אחר הצהרים, לא מאוחר.

דגשים:

– הטיול מיועד למיטיבי לכת בלבד!
– בכל יום נלך 15-17 ק”מ ובחלק מהימים נעזר בהקפצות של רכבי שטח.
– יתכנו שינויים במסלול כתוצאה מהוראת השלטונות, תנאי מזג אוויר ו/או החלטת המדריך בשטח.
– לינות: ישנן 4 לילות שטח.
– ציוד: נלך עם תרמיל יום, ציוד הלינה יגיע למקום הלינה ע”י רכבים.

עלות

760$ למשתתף, לקבוצה המונה 12 משתתפים ומעלה.

המחיר כולל

• תחבורה מקומית בהתאם לגודל הקבוצה.
• כלכלה מלאה החל מערב היום הראשון ועד לצהרי היום האחרון.
• רכב לוגיסטי להעברת הציוד הקבוצתי והאישי.
• תשר לנותני השירות המקומיים.
• אשרת כניסה לסיני.
• לינות כמפורט.
• מדריך ישראלי.

המחיר אינו כולל

• אשרת יציאה מישראל 109 ₪.
• שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים.
• כל שירות שלא נכלל בתוכן המפורט ובסעיף “מחיר הטיול כולל”.
• ביטוח נסיעות ומטען אתגרי כולל חילוץ.

תנאי ביטול

עד 21 יום לפני היציאה – ללא דמי ביטול.
החל מ- 21 יום ועד 15 יום לפני היציאה לטיול – 40%.
החל מ- 14 יום ועד 8 יום לפני היציאה לטיול – 80%.
החל מ- 7 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא המחיר (דמי ביטול מלאים).

* אלה דמי הביטול בכל מקרה, גם במקרה שלדעתכם הביטול מוצדק (סיבות רפואיות/ קורונה וכו’). דווקא בעתות אלה, אין לנו אפשרות לספוג ביטולים ואין לנו אפשרות לבטל/ לקצץ בשכרו של המדריך.
אנו מצדנו נעשה כל מאמץ לאתר מטייל חלופי, במידה וימצא לא ייגבו דמי ביטול.

** ביטול הטיול מטעם טיולי רדיוס, מכל סיבה שהיא, לא יגרור חיוב (סגר, סגירת מעבר הגבול ו/או תחזית מזג האוויר).

הודעת ביטול השתתפות בטיול מצד המטייל תעשה בהודעה בכתב/במייל שתתקבל בחברת “טיולי רדיוס” בשעות וימי העבודה המקובלים – ימים א’- ה’, שאינם חג או ערב חג בארץ או בחו”ל, בשעות העבודה המקובלות, בין השעות 9:00 – 17:00, ולאחר קבלת אישור לכך.

הרשמה

1. יש למלא טופס הרשמה מסודר בראש העמוד ע”י לחיצה על הכפתור הכחול הרשמו לטיול זה ולצרף אליו צילום דרכון (לאחר מכן נציג מהמשרד יתקשר אליכם לבקש את פרטי האשראי ויאשר את הרשמתכם).
2. מקדמה – 1,000 ₪ בעת ההרשמה ( באמצעות כרטיס האשראי).
3. יתרת תשלום – 14 יום לפני מועד היציאה לטיול, בכרטיס האשראי.
רק לאחר מסירת פרטי האשראי לנציג רדיוס המטייל/ת יחשב כרשום לטיול!

* בעת ההרשמה יש לשלוח אלינו במייל צילום של התו הירוק בתוקף (על שם הנרשם).

**ביטוח נסיעות לחו”ל אתגרי, יש לרכוש מיד עם הכרזת הטיול כיוצא!! (ראו סעיף 7 בהערות חשובות).

הערות חשובות

1. המחיר הוא ליוצאים ושבים יחד בטיסות של הקבוצה.
2. יתכן שינוי במחיר הטיול עקב עליה במחירי הדלק של הטיסה ומיסי הנמל.
3. סדר ותוכן הטיול עשוי להשתנות עפ”י החלטת המארגנים עקב אילוצים שונים.
4. עליכם לבדוק במשרד הבריאות או במרפאות מטיילים מהם החיסונים הדרושים ולהתחסן בהתאם להוראות (האחריות לחיסונים היא של המטייל בלבד ולטיולי רדיוס אין כל אחריות בנושא).
5. יש לבדוק שהדרכון בתוקף לפחות 6 חודשים קדימה מיום היציאה לטיול ושנותרו בו לפחות 3 עמודים פנויים.
6. במדינות בעלות מאפיינים של עולם שלישי, אנחנו עושים הכל על מנת שתקבלו את השירותים הטובים ביותר, אך למרות זאת ייתכנו בעיות לא צפויות. (לדוגמא: שביתות לא צפויות, חסימת כבישים, מפולות בדרך, שינוי של מועדי אירועים וכו’). על הנוסעת לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות מסוג זה. אנו נדאג לעשות כמיטב יכולתנו על מנת שאירועים אלו לא יפגעו במהלך הטיול. כמו כן יש לקחת בחשבון ששירותי הבריאות לא תמיד ברמה לה אנו רגילים בארץ.
7. מיד לאחר שהטיול מוכרז כיוצא, יש לרכוש ביטוח נסיעות (מטען) אתגרי הכולל חילוץ, שייתן לכם כיסוי גם למקרה של ביטול מסיבות בריאותיות מוצדקת וגם לתאונות דרכים, עפ”י כללי הביטוח.
(*המלצה – אנו עובדים עם גושן סוכנות לביטוח, אתם מוזמנים לפנות אליהם באופן ישיר ולהזדהות כמטיילי רדיוס, תזכו ליחס מועדף ומחיר אטרקטיבי, לפנות לתמר –  [email protected] או 050-6060111).
8. יש לשלוח העתק ביטוח לרדיוס [email protected] .

רשימת ציוד

תשלח למטיילים

5 / 5. 103