דיונות חול ענקיות, מסלע גרניט ואבן חול בצבעים מדהימים. קניונים צרים ועמוקים לצד מרחבים עצומים, ילוו אותנו לאורך ארבעת ימי הטרק.
בנוסף לטבע המופלא ילוו אותנו גמלים שיכתיבו קצב מדברי רגוע ונינוח לצד הווי מקומי אותנטי. הטיול משולב במנהלה שתספק לנו שירות מפנק ושלל תבשילים מקומיים.
בטרק “אחר” ושונה לחלוטין מהטרקים המקובלים ברדיוס.
מדובר בטיול/טרק מדהים ביופיו ובאווירה מדברית שזוכה לשבחים גם מאלו שראו “הכל”!!

תוכנית הטיול

יום 1 - מעבר גבול - קניון אבן החול

נפגשים במעבר הגבול ערבה ב- 07:30. לאחר המעבר נעלה בנסיעה לחומיימה העתיקה – תחנת דרכים מפורסמת בדרך הבשמים, לאחר סיור קצר בחורבות המקום נפגוש בגמלים. התארגנות קצרה ונצא בהליכה צפונה עד לכניסה לואדי אחימר, דרך קדומה תוריד אותנו אל קניון אבן החול, מרחק הליכה קצר ונעשה הפסקה לארוחת צהריים. לאחריה נמשיך בהליכה בקניון, בקטעים צרים הציוד יורד מהגמלים!, ואלה עוברים “בשפיפה”. הלינה במשטח חולי יפה ונוח מעט מעל ערוץ הקניון.

יום 2 - קניון אל הערבה - הדיונות של רגאנה

עם בוקר אנחנו ממשיכים במורד הקניון אל הערבה, מרחק הליכה קצר ואנחנו פוגשים מעיין קטן ודקליות. בהמשך הקניון הופך לקניון גרניט צר וארוך, קירותיו זקופים וגבוהים. בשעות אחה”צ נצא אל הערבה נפגוש דיונות מרשימות ובמגוון צבעים, נחצה את מדבר הדיונות של רגאנה ונעלה לתצפית יפה ומרשימה על הערבה והישובים בצד הישראלי, נקודה מרשימה לקבל את השקיעה. מרחק הליכה קצר ואנחנו בחניון הלילה.

יום 3 - עין נאחלה - ואדי רכיה

לאחר ארוחת הבוקר נתחיל בהליכה דרומה בדיונות החול אל שולי הערבה לביקור בעין נאחלה ובמערכות המים ששימשו עוד בעת העתיקה וחלקם שמישים גם היום על ידי המגמלים החוצים מפעם לפעם אזור זה. נעלה צפונה לואדי רכיה נחצה מרבצי קוורץ ולבסוף נרד ללינה בערוץ קטן ויפה סמוך לואדי סיק. כאן נפרד מהמגמלים ומהגמלים.

יום 4 - קניון הגוונים - מעבר גבול

עם בוקר נצא למסלול רגלי בן שלוש שעות בקניון הגוונים (הירדני), זהו קניון ניסתר מדהים ביופיו בו ניתן להנות מעושר חריג של גווני צבעים – סגול, כתום, צהוב, אדום, ורוד, אפור כחול ועוד. קניון נדיר ועולה ביופי צבעיו על הצבעים המוכרים לנו בפטרה ואו במקומות אחרים. נשוב ונפגוש את הבדואים המארחים ליד באר עתיקה שלצידה דקל. בתום ארוחת הצהריים נמשיך בהליכה של כשעה וחצי עד כביש הערבה סמוך לערנדל. כאן ממתין לנו המידיבוס, נפרד ממארחינו הבדואים וניסע למעבר הגבול.

דגשים חשובים:

– יתכנו שינויים במסלול כתוצאה מהוראת השלטונות, תנאי מזג אוויר ו/או החלטת המדריך בשטח.
– הטיול מתאים לאוהבי לכת. מספר הק”מ הממוצע ביום הליכה כ- 14 ק”מ.
– לינות: ישנן 3 לינות שטח.
– ציוד: הליכה עם תרמיל גב יומי, כל הציוד מועמס על גמלים ורכבי שטח.

עלות

830$ למשתתף, בקבוצה המונה 14 משתתפים ומעלה.
*תוספת לאוהל ליחיד – 60$.

המחיר כולל

• תחבורה בירדן.
• שרותי לוגיסטיקה מלאים, בנוסף לכלכלה מלאה ומפנקת, העברת הציוד ממקום למקום, הסוכן המקומי מספק: אוהל לכל זוג אנשים, מזרונים ושמיכות.
• כלכלה: כלכלה מלאה מערב היום הראשון ועד צהרי היום האחרון (ארוחות ערב חמות על ידי המקומיים).
• מדריך ישראלי.
• מדריך ומאבטח ירדני.
• תשר לנותני שירותים מקומיים.
• אישור השלטונות לקיום הטיול.

המחיר אינו כולל

• ביטוח נסיעות אישי אתגרי כולל חילוץ.
• הגעה עצמאית למעבר הגבול.
• מעבר גבול ישראלי (103 ₪).
• כל שירות שלא נכלל בתוכן המפורט ובסעיף “הטיול כולל”..
• הוצאות בעלות אופי אישי.
• תשר למדריך/ים הישראלי/ם כרצונכם..

תנאי ביטול

עד 21 יום לפני היציאה – ללא דמי ביטול.
החל מ- 21 יום ועד 15 יום לפני היציאה לטיול – 40%.
החל מ- 14 יום ועד 8 יום לפני היציאה לטיול – 80%.
החל מ- 7 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא המחיר (דמי ביטול מלאים).

* אלה דמי הביטול בכל מקרה, גם במקרה שלדעתכם הביטול מוצדק (סיבות רפואיות/ קורונה וכו’). דווקא בעתות אלה, אין לנו אפשרות לספוג ביטולים ואין לנו אפשרות לבטל/ לקצץ בשכרו של המדריך.
אנו מצדנו נעשה כל מאמץ לאתר מטייל חלופי, במידה וימצא לא ייגבו דמי ביטול.

** ביטול הטיול מטעם טיולי רדיוס, מכל סיבה שהיא, לא יגרור חיוב (סגר, סגירת מעבר הגבול ו/או תחזית מזג האוויר).

הודעת ביטול השתתפות בטיול מצד המטייל תעשה בהודעה בכתב/במייל שתתקבל בחברת “טיולי רדיוס” בשעות וימי העבודה המקובלים – ימים א’- ה’, שאינם חג או ערב חג בארץ או בחו”ל, בשעות העבודה המקובלות, בין השעות 9:00 – 17:00, ולאחר קבלת אישור לכך.

תנאי הרשמה

1. יש למלא טופס הרשמה מסודר בראש העמוד ע”י לחיצה על הכפתור הכחול הרשמו לטיול זה ולצרף אליו צילום דרכון (לאחר מכן נציג מהמשרד יתקשר אליכם לבקש את פרטי האשראי ויאשר את הרשמתכם).
2. מקדמה – 1,000 ₪ בעת ההרשמה ( באמצעות כרטיס האשראי).
3. יתרת תשלום – 14 יום לפני מועד היציאה לטיול, בכרטיס האשראי.
רק לאחר מסירת פרטי האשראי לנציג רדיוס המטייל/ת יחשב כרשום לטיול!

**ביטוח נסיעות לחו”ל אתגרי, יש לרכוש מיד עם הכרזת הטיול כיוצא!! (ראו סעיף 7 בהערות חשובות).

הערות חשובות

1. סדר ותוכן הטיול עשוי להשתנות עפ”י החלטת המארגנים עקב אילוצים שונים.
2. יתכנו שינויים בהתאם להחלטת השלטונות, תנאי מזג האוויר ו/או החלטת המדריך בשטח.
3. מדובר בטיול המיועד לאוהבי לכת.
4. מטייל שנאלץ מכל סיבה שהיא לעזוב את הקבוצה ולחזור ארצה לפני סיום הטיול יישא בכל ההוצאות הכרוכות בכך ( הסעה כ-150 דולר, ויזה פרטית כ-100 דולר), התשלום יהיה במזומן ישירות לנותני השירותים. למטייל שעזב בשל סיבות רפואיות מוצדקות (תאונה/פציעה/מחלה) מומלץ לאסוף קבלות ולהגיש תביעה לחברת הביטוח שבה רכש את ביטוח הנסיעות.
5. יש לבדוק שהדרכון בתוקף לפחות 3 חודשים קדימה מיום היציאה לטיול ושנותרו בו לפחות 3 עמודים פנויים.
6. במדינות בעלות מאפיינים של עולם שלישי, אנחנו עושים הכל על מנת שתקבלו את השירותים הטובים ביותר, אך למרות זאת ייתכנו בעיות לא צפויות. (לדוגמא: שביתות לא צפויות, חסימת כבישים, מפולות בדרך, שינוי של מועדי אירועים וכו’). על הנוסע/ת לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות מסוג זה. אנו נדאג לעשות כמיטב יכולתנו על מנת שאירועים אלו לא יפגעו במהלך הטיול. כמו כן יש לקחת בחשבון ששירותי הבריאות לא תמיד ברמה לה אנו רגילים בארץ.
7. מיד לאחר שהטיול מוכרז כיוצא, יש לרכוש ביטוח נסיעות (מטען) אתגרי, שייתן לכם כיסוי גם למקרה של ביטול מסיבות בריאותיות מוצדקת וגם לתאונות דרכים, עפ”י כללי הביטוח. (*המלצה – אנו עובדים עם גושן סוכנות לביטוח, אתם מוזמנים לפנות אליהם באופן ישיר ולהזדהות כמטיילי רדיוס, תזכו ליחס מועדף ומחיר אטרקטיבי [email protected]או 08-6222281 – לפנות לתמר).
8. יש לשלוח העתק ביטוח לרדיוס [email protected] .

5 / 5. 144