קוסטה ריקה הינה מדינה תוססת, מעניינת והרפתקנית. מדינה בה אפשרויות הטיול בה בלתי נדלות.
שלבנו בין שלל האפשרויות ויצרנו טיול בסימן טבע, תרבות, והרפתקאות – טיול מושלם של חוויה מפתיעה.
טיול מלא בעשיה ואין רגע דל, נצפה במגוון אדיר של חיות לאורך כל הטיול – איגואנות, צבי מים ענקיים, צפרדעים ופרפרים בשלל צבעים, קופים שיוכלו בננות מכף ידינו ועוד הפתעות….
ניחשף לתופעות טבע כגון הרי געש, יערות גשם טרופי, מעיינות חמים וקרים בטבע.

טיול יחיד ומיוחד, חוויה ייחודית במדינה טרופית מקסימה.

מבטיחים לכם הנאה מטריפה וצרור חוויות בלתי נשכחות.

תוכנית הטיול

יום 1 – טיסה לקוסטה ריקה דרך מדריד

נמריא מנתב”ג בשעה 05:30, ננחת במדריד בשעה 09:55, וטיסת המשך ממריאה בשעה 11:35. ננחת בסאן חוזה, בירת קוסטה ריקה בשעה 14:55. בשדה ימתין לנו המדריך המקומי והאוטובוס וניסע לבית המלון במרכז העיר. בהתאם לשעת ההגעה למלון במידה ויתאפשר נצא לסיור בעיר. לילה בסליפ אין או דומה – חדר סטנדרד (ארוחת ערב במלון).

יום 2 – פואס/ אירזו – לה פאז – לנדס אין לאב

לאחר ארוחת הבוקר במלון, נצא לסיור טבע ראשון, נתחיל בהר הגעש פואז –  בלועו העצום של הר הגעש המשתרע על פני 1.5 ק”מ, בו נמצאים גייזרים מהגדולים בעולם. זהו הר געש פעיל אך בטוח לתצפית. בסיום נסע למפלי לה פז וגנים מרהיבים, בשטחם שוכן מצפה הפרפרים הגדול בעולם, ובנוסף שפע יונקי דבש, תצוגת נחשים, קופים, חתולי בר וגני אורכידאות. לאורך שבילי נהר לה- פאז  5 מפלים גדולים. רבים ממטיילנו העירו כי כך דמיינו את קוסטה ריקה – שופעת  יערות עד ירוקים יחד עם ציפורים פרחים ופרפרים צבעוניים. את ארוחת הצהרים נאכל במסעדה שבתוך השמורה. בסיום הסיור נסיע אל תוך יער העננים – ללנדס אין לאב, ארוחת ערב במקום.
לילה במלון לנדס אין לאב –חדר סטדנרט  (בוקר, צהרים, ערב).
זמן נסיעה משוער: כשעתיים.

יום 3 – קנופי סופרמן - קניונינג - רפטינג

לאחר ארוחת הבקר נצא להתנסות ראשונית של אומגות – סופרמן – הכבל הארוך ביותר הוא 750 מ’ (ניתן גם לגלוש כ”סופרמן”), מגדלי  פלדה, גשרים תלויים, מהירות תנועה 80 קמ”ש, 150 מ’ מעל לעמק הנסתר, נחזור להתרעננות קצרה ליד הרכה ונמשיך לחוויית קניונינג (סנפלינג מפלי מים) המתרחשת בתוך שמורת יער עננים של טבע מגוון וצבעוני: עצי ענק, צמחייה, חיות בר, ציפורים ועוד. מתחילים בהליכה קלה בת 10 דקות המובילה לכבל באורך 150 מ’ המוביל לפלטפורמה הבנויה על עץ, ממנה ירידה בחבל בת 6 מ’ ואח”כ הליכה של 150 מ’ לגשר תלוי, ממנו תתחלנה עוד 4 ירידות נוספות. הראשונה בת 51 מ’ מהגשר אל המפל ואח”כ עוד 3 בתוך מפלי מים שונים  בגבהים של  13, 11 ו-22 מטרים. הסיור ממשיך בהליכה בת 300 מ’ אל אטרקציית ה- “Super Tarzan swing”, נהר הבלסה, על בריכות השחייה הטבעיות שלו ולמפל. חזרה במעלה היער בטרקטור אל נקודת ההתחלה. לאחר מנוחה קצרצרה עם הרבה אדרנלין, נסע אל נקודת התחלת הרפטינג.  בדרגה 2-3 בנהר ה”בלסה”, עולם טרופי פראי מתגלה בערוץ העמוק של הנהר והמפלים, חיות אקזוטיות, ציפורים טרופיות והרבה מים.  במהלך הטור הפסקת התרעננות בה תתכבדו בפירות טרופיים (יתכן כי סדר הפעילויות ישתנה אך נעשה הכל).
לילה במלון לנדס אין לאב – חדר סטדנרט  (בקר, ערב).

יום 4 – שמורת ריו סלסטה – עץ האיגואנות - מפלי לה פורטונה

נקום מוקדם, ניקח איתנו את ארוחת הבוקר והצהרים ארוזות ונצא בנסיעה לפארק הלאומי של הר הגעש טנוריו, הליכה של כ 4 שעות לערך ביער עננים טרופי עד ל Los Teñíderos  – מפגש היובלים המפורסם של Rio Celeste (הנהר הכחול), מקום בו המים יוצרים השתקפות בצבע תכלת שמיימי שנתנה לנהר את שמו. המסלול שופע פלאים אקולוגיים עד ל- OLLAS- הפתחים באדמה, שם נוכל לטבול באמבטיות בוץ מרפא ובמעיינות חמים תוך צפייה באטרקציות של הר הגעש טנוריו. נלך דרך היער לפתחו של ההר הפולט גאזים . מכאן נסע אל העיר לה פורטונה שלמרגלות הר הגעש בדרך נעצור ליד “עץ האיגואנות”, אותם נראה מקרוב מאוד. נתרענן במפלי לה פורטונה, ונגיע למלון עייף ומרוצים בשעת ערב.
לילה במלון מונטנה דה פואגו – חדר סופריור  (בקר, צהרים ארוזות, ערב).
זמן נסיעה משוער: מלאנדס אין לאב  לריו סלסטה – שעתיים וחצי  , מריו לסטה לארנל – שעתיים וחצי.

יום 5 – טרק לסרו צ'אטו – מעיינות חמים בלאדי

עם בוקר, ניקח איתנו ארוחת בוקר וצהרים ארוזה ונצא לטרק בסרו צ’אטו, טרק נהדר ברמת קושי בינוני – קשה. נטפס כ 1,100 מטר בתנאי יער טרופי בלחות גבוהה וכנראה לא מעט בוץ. נגיע לנקודת תצפית נהדרת על הלועה שמרכז לתוכו מים המקבלים צבע ירקיק יפייפה, ולאחר מכן נרד לשפת הלוע ונתרחץ במיימיו, נתרענן ננוח ונמשיך בהליכה במהווי היער. בסיום הירידה נגיע לתצפית יוצאת דופן על הר הגעש ארנל ונבין כמה כל הטרק הזה יפה ומיוחד. בערב נצא כולנו יחד למעיינות החמים בלדי – חוויה נעימה ומפנקת הכוללת ארוחת ערב במקום.
לילה במלון מונטנה דה פואגו –חדר סופריור (בקר, צהרים, ערב).

יום 6 – מונטה ורדה – רכבל וקנופי, גשרים תלויים וסיור לילה

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה ארוכה אל עבר “היער הירוק” מונטה ורדה. משנת 1951 חיה במקום קהילת צפון אמריקאים (קווקרים) מבודדת בגובה של 1400 מטר ששמרה על האזור בעזרת אירגונים פרטיים והפכה אותו לשמורה ביולוגית עשירה במערכות אקולוגיות בהן המבקרים נפגשים עם בעלי החיים של סביבה מוגנת זו. עם ההגעה נצא למסלול בן 3.2 ק”מ בתוך היער, במהלכו נמצא  8 גשרים שונים המרכיבים את מערכת הגשרים של הפארק, אורכם נע בין 60-190 מ’ וגובהם נע בין 15-19 מ’. אח”כ מבט ממעוף הציפור על יער העננים, הר הגעש ארנל ומפרץ ניקוייה. הסיור בליווי מדריך דובר אנגלית. ניתן לעצור בכל נקודה לצילום הנוף עוצר הנשימה. חווייה מהנה ובטוחה. הרכבל מסתיים בפלטפורמה הבנויה בנקודה הגבוהה ביותר ברכס המהווה את קו פרשת המים בין האוקיינוס הפאסיפי והאטלנטי. לסיום קנופי – הרפתקאה של מעוף בין הצמרות, דרך כבלים, ופלטפורמות. לאחר רדת החשכה נצא לסיור רגלי ביער ונצפה בחיות שקשה לצפות בהם בשעות היום. לילה במלון אל אסטבלו – חדר דלוקס (בוקר, ערב).
זמן נסיעה משוער: ארבע וחצי שעות.

יום 7 – סיור קפה – ספארי קרוקודרילים – לדומיניקל

הבקר נצא לכיוון דומיניקל שהינו אחד החופים המרשימים ביותר בקוסטה ריקה השוכן לאורכו של האוקיינוס הפאסיפ.  בדרך, בטארקולס, נעצור לשייט צפייה בתנינים במהלכו תצפו בנפלאות הטבע של קוסטה ריקה, בצמחייה עשירה ובבעלי חיים. מפגש מקרוב עם תנינים מסוגים שונים באורך 5 מטר, ציפורים ושאר אוכלוסיית יער המנגרובים.
לינה במלון וויאס ריו דל מאר או דומה – חדר סופריור.

יום 8 – מפלי נאויקה – הסיינדה בארו

לאחר ארוחת בוקר, יציאה לכיוון מנואל אנטוניו שהינו אחד המרכזים המפוארים בקוסטה ריקה על חופיו הלבנים המוקפים גבעות יער ירוקות עם ההגעה נסיעת שטח מרהיבה בחופי מנואל אנטוניו, אח”כ תצאו לשייט מרתק באיי דאמאס ((Damas Island לצפייה והאכלת קופים בליווי מאצ’ה, מדריך יוצא דופן המכונה האבא של הקופים. מאצ’ה “מדבר” את שפת הקופים, קורא להם בשמותיהם ומאפשר לכם מפגש אינטימי ומיוחד אתם. אחר כך נצא בנסיעת שטח לכיוון סאן חוזה עיר הבירה.
לינה במלון וויאס ריו דל מאר או דומה – חדר סופריור.

יום 9 – מנואל אנטוניו – ספארי קופים – שייט קטאמראן

לאחר ארוחת בוקר, יציאה לכיוון מנואל אנטוניו בשעות הבוקר נצא לשייט מרתק באיי דאמאס ((Damas Island לצפייה והאכלת קופים בליווי אבא של הקופים, מדריך יוצא דופן “המדבר” את שפת הקופים, קורא להם בשמותיהם ומאפשר לכם מפגש אינטימי ומיוחד עם בעלי החיים המיוחדים הללו. בתום הסיור נשוב למנואל אנטוניו וכאן מחכה לנו שייט. תחילת המסע בנמל קפוס במימיו הצלולים של הים הפתוח לאורך חופיו הציוריים של פארק מנואל אנטוניו. דולפינים השוחים סמוך לחרטום ושפע ציפורים הינם חלק מהנוף להנאת המשתתפים. בעת השייט נגלה איים מסתוריים, צוקים וסלעים בצורות ייחודיות הנראים קרובים מספיק כדי לגעת והם מהווים בית לסוגים רבים של ציפורים ועופות מים כמו פליקנים, מגלנים ועוד. ארוחת צהרייםמאוחרת/ערב מוקדמת, תוגש על הספינה. עם רדת השמש ובעת שהיא צובעת את הים בגוונים לוהטים נשוב אל החוף.

יום 10 – מנואל אנטוניו – סרצ'י – עוזבים את קוסטה ריקה

נטייל רגלית לאורך חופיה הקסומים של עיירת הנופש והחוף הכי נחשבת בקוסטה ריקה – מנואל אנטוניו. בהתאם ללוחות הזמנים אם יתאפשר נעבור דרך העיירה הציורית סרצ’י, ומשם ישירות לשדה התעופה הסמוך לעיר הבירה סאן חוזה.
שעת המראה משוערת  16:20.
(מומלץ להגיע לדלפקי חברת התעופה 3 שעות לפני מועד הטיסה).
זמן נסיעה משוער: שלוש שעות.

יום 11 – נחיתה משוערת בארץ בשעה 21:55.

נחיתת ביניים במדריד בשעה 10:40, נמריא לישראל בשעה 16:15.
נחיתה בארץ בשעה 21:55

מועד

מועד הטיול

31 במרץ – 10 באפריל 2019.

עונה מתאימה

הטיול מתקיים בחודשים דצמבר – אפריל. זוהי עונה מופחתת בגשמים.

עלות

עלות הטיול

2,400$ למשתתף, בקבוצה המונה 10 משתתפים ומעלה (לא כולל כרטיס טיסה).
*עלות כרטיס הטיסה 1,250 $ (המחיר הסופי נקבע בעת הכירטוס)..
**תוספת עבור חדר יחיד (רק למי שרוצה או למי שלא ימצא בן/בת זוג) – 540$.

המחיר כולל

• כלכלה על בסיס חצי פנסיון, יש 4 ימים בהם הכלכלה מלאה (לפי המצוין בתוכנית).
• ביומי טרק ארוחות ארוזות (פיקניק).
• טיסות בינ”ל לסאן חוזה, הלוך וחזור דרך מדריד.
• דמי כניסה לכל האתרים והפעילויות המופיעות בתוכנית.
• תחבורה מקומית בהתאם לגודל הקבוצה.
• לינות כמפורט.
• מלווה ישראלי.
• מדריך מקומי דובר אנגלית.
• ביטוח אחריות מקצועית וצד ג’ מטעם טיולי רדיוס.

המחיר אינו כולל

• טיסה בן לאומית – 1,250$ למשתתף (נכון ל- 20.09.2018, המחיר הסופי נקבע בעת הכירטוס).
• ביטוח נסיעות אישי אתגרי כולל חילוץ.
• תשר לנותני שרות מקומיים – 70$ למשתתף.
• אשרת יציאה מקוסטה ריקה (29$).
• ארוחה אחת ביום – צהרים או ערב על פי התוכנית (כ- 10$ לארוחה).
• שתיה, שתיה קלה/אלכוהול.
• כל שירות שלא נכלל בתוכן המפורט וב”מחיר כולל”.
• הוצאות בעלות אופי אישי.
• תשר למדריך הישראלי כרצונכם..

תנאי ביטול

מרגע רכישת כרטיסי הטיסה – 250 $ + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 80 יום ועד 50 יום לפני היציאה – 40% מעלות הטיול + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 50 יום ועד 30 יום לפני היציאה – 60% מעלות הטיול + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 30 יום ועד 15 יום לפני היציאה – 80% מעלות הטיול + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 15 יום ועד מועד היציאה – מלוא מחיר הטיול + כרטיס הטיסה.
*דמי הביטול של כרטיסי הטיסה עפ”י תנאי חברת התעופה.

הרשמה

הרשמה ותנאי תשלום

יש לשלוח אלינו:
1. צילום דרכון.
2. מקדמה ראשונה – 3,000 ₪ (בעת ההרשמה).
3. מקדמה שניה – 3,000 ₪ , 60 יום לפני היציאה לטיול.
ניתן לשלם בכרטיס אשראי או העברה בנקאית (פרטים בטופס ההרשמה)
רק לאחר קבלת המקדמות המטייל/ת יחשב כרשום לטיול!

4. יתרת התשלום– 14 יום לפני היציאה לטיול באמצעות כרטיס אשראי (עפ”י מספר המשתתפים).

*תשלום כרטיס הטיסה – התשלום יבוצע בכרטיס אשראי ב- 3 תשלומים ללא ריבית והצמדה.
החיוב יתבצע ע”י סוכנות הנסיעות שבאמצעותה אנו רוכשים את כרטיסי הטיסה אשת טורס ביזנס (הינו תשלום נפרד מתשלום הטיול וללא הודעה נוספת מראש).
נרכוש את הכרטיסים ברגע שנגיע למינימום משתתפים על מנת להכריז על הטיול כיוצא

*ביטוח נסיעות לחו”ל אתגרי כולל חילוץ יש לרכוש מיד עם הכרזת הטיול כיוצא!! (ראו סעיף 7 בהערות חשובות)

הערות חשובות

הערות

1. המחיר הוא ליוצאים ושבים יחד בטיסות של הקבוצה.
2. יתכן שינוי במחיר הטיול עקב עליה במחירי הדלק של הטיסה ומיסי הנמל.
3. סדר ותוכן הטיול עשוי להשתנות עפ”י החלטת המארגנים עקב אילוצים שונים.
4. עליכם לבדוק במשרד הבריאות או במרפאות מטיילים מהם החיסונים הדרושים ולהתחסן בהתאם להוראות (האחריות לחיסונים היא של המטייל בלבד ולטיולי רדיוס אין כל אחריות בנושא).
5. יש לבדוק שהדרכון בתוקף לפחות 6 חודשים קדימה מיום היציאה לטיול ושנותרו בו לפחות 3 עמודים פנויים.
6. במדינות בעלות מאפיינים של עולם שלישי, אנחנו עושים הכל על מנת שתקבלו את השירותים הטובים ביותר, אך למרות זאת ייתכנו בעיות לא צפויות. (לדוגמא: שביתות לא צפויות, חסימת כבישים, מפולות בדרך, שינוי של מועדי אירועים וכו’). על הנוסעת לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות מסוג זה. אנו נדאג לעשות כמיטב יכולתנו על מנת שאירועים אלו לא יפגעו במהלך הטיול. כמו כן יש לקחת בחשבון ששירותי הבריאות לא תמיד ברמה לה אנו רגילים בארץ.
7. מיד לאחר שהטיול מוכרז כיוצא, יש לרכוש ביטוח נסיעות (מטען) אתגרי הכולל חילוץ, שייתן לכם כיסוי גם למקרה של ביטול מסיבות בריאותיות מוצדקת וגם לתאונות דרכים, עפ”י כללי הביטוח.
(*המלצה – אנו עובדים עם גושן סוכנות לביטוח, אתם מוזמנים לפנות אליהם באופן ישיר ולהזדהות כמטיילי רדיוס, תזכו ליחס מועדף ומחיר אטרקטיבי  [email protected]או 050-6060111).
8. יש לשלוח העתק ביטוח לרדיוס [email protected] .

ציוד

הערות

ישלח למטיילים

0 / 5. 0