קבוצת עיט

תוכנית הטיול

את היום נתחיל בצדה המזרחי של מצדה ונטפס בצעדיו של החייל הרומי ונעבור בין כל שמונת מחנות הלגיון אשר צר על המעוז האחרון של המרד – שביל הרץ, עם השביל נגיע אל צדה המערבי ונמשיך דרומה אל הר אלעזר, שם נשלים את הסיפור ההיסטורי של המקום. לאחר מכן נמשיך דרומה עם המקטע הצעיר של שביל ישראל, נחצה את נחל רחף המפורסם ונרד במעלה מור. בחלקו הבא של המסלול נרד אל המקום הנמוך בעולם ונצעד לאורך טיילת מלונות ים המלח, מצד אחד נשקיף אל הנחלים יעלים, פרסה ובוקק, ומן הצד השני אל הרי מואב באופק ואל המלח המצפה כל מה שיכול בקו החוף שלרגלינו. נסיים את היום בחניון עין בוקק שמעל מלונות ים המלח. (והמהדרין ימשיכו לגלידה.

שריפת קלוריות

מרחק הליכה – 18 ק”מ.
עליה – 650 מ’.
ירידה – 620 מ’.

עלות הטיול

190 ש”ח (לאור מצב התחלואה הטיול יתקיים ללא הסעה)
* מותנה במינימום של 15 משתתפים.

דגשים חשובים:

1. שעת סיום משוערת 14:00-15:00.
2. הטיול מיועד למיטיבי לכת בלבד.
3. הגעה עצמאית לנקודת ההתחלה – תשלח לנרשמים.

תנאי ביטול

החל מ- 7 ימים ועד 96 שעות לפני היציאה לטיול – 50 ש”ח.
מ- 96 שעות ועד 48 שעות לפני היציאה – 100 ש”ח.
החל מ – 48 שעות לפני היציאה – מלוא המחיר.

*הודעת ביטול השתתפות בטיול מצד המטייל תעשה בהודעה בכתב/במייל שתתקבל בחברת “טיולי רדיוס” בשעות וימי העבודה המקובלים – ימים א’- ה’, שאינם חג או ערב חג בארץ או בחו”ל, בשעות העבודה המקובלות, בין השעות 9:00 – 17:00, ולאחר קבלת אישור לכך. במקרה של ביטול טיול מצד חברת “טיולי רדיוס” יוחזר הכסף למטיילים.

*אלה דמי הביטול בכל מקרה, גם במקרה שלדעתכם הביטול מוצדק (סיבות רפואיות / קורונה וכו’). דווקא בעתות אלה, אין לנו אפשרות לספוג ביטולים ואין לנו אפשרות לבטל/לקצץ בשכרו של המדריך.
אנו מצדנו נעשה כל מאמץ לאתר מטייל חלופי, במידה וימצא לא יגבו דמי ביטול.

5 / 5. 172