הצהרה

אני הח”מ (להלן: “המזמינה” ו/או “הנוסעת“) מתחייב/ת לשלם לחברת טיולי רדיוס י.ג.ש בע”מ, תמורת הזמנה לטיול זה, בהתאם למפורט להלן ובעצם חתימתי על טופס זה הנני מאשר כי קראתי את פרטי הזמנה זו , את תנאי הטיול וה”תנאים הכללים” המופיעים בתוכנית המפורטת וכן את פרטי ההזמנה ביצוע התשלום החיוב וההרשמה כפי שנמסרו לי ו/או מופיעים באתר של חברת “טיולי רדיוס” ואשר קראתי אותם בתשומת לב, אישרתי אותם לרבות כל התנאים וההגבלות המפורטים בהם ולא אטען כי המזמין/ה ו/או מי מהנוסעים לא קראה ו/או לא הסכים/ה להם.
אני מצהיר/ה שמצב בריאותי הגופני והנפשי מאפשר לי להשתתף בטיול זה ובמאמץ הכרוך בו וידוע לי ש”הטיול” כרוך במאמץ פיזי ונדרש כושר גופני מתאים ואין לי כל מניעה לצאת ולהשתתף בטיול.
ידוע לי כי על סמך הצהרתי זו חברת רדיוס מאשרת את השתתפותי ולכן הנני מתחייב/ת בזאת לעדכן את חברת רדיוס על כל שינוי שיחול במצבי עד למועד היציאה ובמהלך הטיול.
אם מסיבה כלשהיא (כולל רפואית) המטייל יאלץ לעזוב את הטיול במהלכו, כל ההוצאות הכרוכות בכך יחולו על המטייל.

עלות הטיול ואופן התשלום בכפוף לתכנית הטיול הרלוונטית.

תנאי ביטול השתתפות בטיול

הודעת ביטול השתתפות בטיול מצד מטייל תעשה ע”י המטייל/ת בהודעה בכתב/טלפון/במייל שתתקבל בחברת “טיולי רדיוס” בשעות וימי העבודה המקובלים – ימים א’- ה’, שאינם חג או ערב חג בארץ או בחו”ל, בשעות העבודה המקובלות, בין השעות 9:00 – 17:00.
במקרה של ביטול כתוצאה מגורם חיצוני ו/או כח עליון, יוחזרו הכספים. דמי הביטול כפופים לדמי הביטול המצוינים בדף הטיול והתנאים הכלליים והם שונים מטיול לטיול בהתאם לעיתוי מועד היציאה.
דמי ביטול בכפוף לתכנית הטיול הרלוונטית!

תנאים כלליים

נוסעים יקרים, אנו ממליצים לכם לקרוא את התנאים המובאים כאן לידיעתכם, אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהתקשרותכם עם חברת “טיולי רדיוס”.

הרשמה ותשלום

הרשמתו של נוסע/ת לטיול בחברת “טיולי רדיוס” מהווה את הסכמתו/ה המלאה והמפורשת לתנאי ההשתתפות בטיולי החברה. בזמן ההרשמה מתבקש/ת המטייל/ת להעביר טופס הרשמה מלא על פרטיו, רק לאחר קבלתו ואישורו נחשב המטייל כרשום לטיול.
במידה והמטייל/ת לא ישלם את התשלומים עליהם הסכים/ה והתחייב/ה, אם מבחינת סכום התשלום הכולל, אם מבחינת המועד לתשלום ואם מבחינת תשלום דמי הביטול, רשאית חברת “טיולי רדיוס” לחייב את כרטיס האשראי שלו.

סירוב לרישום

החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב להרשמת מטייל אשר לדעתה מצבו הבריאותי או התנהגותו עלולים לפגוע בשאר משתתפי הטיול, וזאת ללא כל צורך לנמק את עמדתה. כמו כן, רשאית החברה להפסיק את השתתפותו של מטייל במהלך טיול אשר התנהגותו או מצב בריאותו מונעים את המשך השתתפותו בטיול, או פוגעים או עלולים לפגוע במטייל עצמו, במדריך או במטיילים אחרים, והכל ע”פ שיקול דעתו הבלעדי של מדריך הטיול. במקרה של הפסקת השתתפות כאמור, תיבדק אפשרות של החזר כספי יחסי מהסכום ששילם עבור הטיול ואשר לא נוצל עד למועד הפסקת ההשתתפות אלא אם כן תחויב החברה בדמי ביטול.

אחריות ו/או ביטוחים

לחברת רדיוס אין כל שליטה או אחריות הנובעת משינויי תנאי מזג האוויר ו/או תנאי השטח המשתנים, שלמות המתקנים והתשתיות בהם מבקרים המטיילים במסלול זה בין אם בעלייה להר ובין אם בירידה ממנו.
מובהר למטייל כי אין חברת רדיוס כוללת במסגרת התשלום ושירותיה או ביטוח רפואי אישי או ביטוח אובדן ציוד.
חברת “טיולי רדיוס” אינה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף לרכוש, שיכול להיגרם במהלך הטיול למטייל/ת ו/או לחפציו עקב גניבה, אובדן, או כל הוצאה שעל המטייל להוציא בגינם . בשל מורכבות הטיול.

מסלול הטיול

מסלולי הטיול מתוכננים על ידי חברת “טיולי רדיוס” מתוך ניסיון רב והכרות מעמיקה עם השטח. מטרתנו היא לקיים את תוכנית הטיול כפי שהוא מוצעת למטייל במסלול הטיול לפני מועד היציאה. עם זאת לעיתים מתרחשות תקלות בלתי צפויות שמאלצות את החברה לשינויים בסדר המסלול, בהדרכה או בגורמים אחרים המרכיבים את הטיול. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים במסלול בהתאם למצב בשטח, גם תוך כדי ויתור על אתרים ומקומות המצוינים בתוכנית הטיול, כל זה על פי ניסיוננו המקצועי.

מדריך הטיול

שמו של מדריך/כת הטיול הישראלי/ת יפורסם לצד תאריך הטיול המיועד והוא זה שיהיה אחראי על ניהולו וביצועו התקין של הטיול. החברה תהיה רשאית להחליפו מסיבות בריאותיות או משיקולים פנימיים כאלו ואחרים. החלפת המדריך לא תוכל לשמש עילה לביטול השתתפות בטיול ללא דמי ביטול מצד המטייל.

גודל והרכב הקבוצה

מספר המשתתפים בקבוצה הינו הגורם להכרזת הטיול כיוצא. חברת “טיולי רדיוס” תהיה רשאית לבטל את יציאת הטיול עד יומיים לפני מועד היציאה, או במקרים חריגים מאוחר יותר, משום חוסר במספר משתתפים מינימאלי. הודעה על ביטול הטיול תימסר למטיילים בהודעת מייל או בשיחת טלפון לאחר קבלת ההחלטה על ביטול הטיול. הכספים ששולמו, יוחזרו במלואם. החברה לא תהיה חייבת לשלם לנוסע פיצוי כל שהוא מעבר לכספים ששולמו על עלות הטיול.

בברכה,
טיולי רדיוס

מה מטיילים מספרים עלינו?

Adina Aviram
Adina Aviram
15/02/2023
הטיול למצרים עם דר׳ שמעון גת היה מסע של חוויה חד פעמית מבחינתי. נהניתי עד בלי די מחווית הלימוד המעמיק, החשיבה והחקירה של תרבות עתיקה. הדרך בא שמעון ומוניר בחרו לחשוף אותנו לנפלאות היתה ייחודית ומעוררת מחשבה. הארגון הלוגיסטי ע״י רדיוס היה מעולה ומעורר התפעלות. תודה לרדיוס ולשמעון
יעקב רביב
יעקב רביב
26/01/2023
טיול טיפוס להר קילימנג'רו היה מדהים, חברת radius דאגה לנו בכל ההכנות לפני הטיול ובמהלך הטיול עד הפרטים הקטנים ביותר. טיול מאתגר שיהיה בליבי תמיד. ממליץ בחום על חברת radius ועל הטרק.
gideon weinstein
gideon weinstein
04/01/2023
Rich and complete program.the plan was well organised and executed.both instructors (Egyptian and Israeli) tripleAAA.
Israel shai
Israel shai
08/11/2022
היה פשוט מעולה. מדריך מעולה!!

4.9 189 המלצות