מחפשים טיולים מאורגנים לאירופה שישאירו בכם טעם של עוד? חברת רדיוס טיולים מוציאה טיולים מאורגנים ליעדים רבים באירופה, בהדרכת מדריכים מקצועיים מהשורה הראשונה. אז מה היתרונות של טיולים מאורגנים לאירופה, אילו טיולים אנו מציעים ומה הם כוללים? מיד נעבור על כל הפרטים.

היתרונות בטיול מאורגן

יותר ויותר ישראלים בוחרים בטיולים מאורגנים ליעדים שונים, ומעדיפים זאת על פני נסיעה עצמאית, וזאת עקב היתרונות הרבים שבטיולים מאורגנים. ראשית, טיולים מאורגנים מבטיחים שתעברו בכלל המקומות הקלאסיים והתיירותיים שחובה לבקר בהם, ולא תפספסו אף מקום היסטורי או מעניין.

בנוסף, בחירה בטיול מאורגן חוסכת מכם התעסקות בירוקרטית בתחומים רבים, שלעיתים מעיקה על תכנון הטיול עצמו. לרוב מדובר בטיולים של חצי פנסיון כך שחלק מהארוחות כבר מכוסות לכם, חברת הטיולים תבחר עבורכם מלון מומלץ ומתאים, תדאג להתניידות ממקום למקום ועוד.

מלבד זאת, טיולים מאורגנים כוללים עוד מטיילים, קבוצות או משפחות, כך שתוכלו לפגוש אנשים נוספים בעלי תחומי עניין דומים לשלכם. אם מדובר בטיול משפחות, ילדיכם יוכלו לפגוש ילדים בגילאים דומים ולהכיר חברים שונים מחברי הארץ, ולרכוש איתם חוויות משותפות. חוויות ללא מחיר!

הבחירה בטיול מאורגן כשמדובר בטיול הכולל מסלולי הליכה מבטיחה שמעבר לידע ולעובדות המעניינות שתקבלו על המקום, המדריך שלכם יכיר כל פינה באיזור ובמסלול, וכך תהיו בטוחים שאתם הולכים במקום הנכון. המדריכים שלנו בעלי ניסיון רב במסלולים בהם תצעדו, מכירים את כל תוואי הדרך, את הדרכים המומלצות וכמובן גם את אלה שפחות מומלצות.

לחובבי האקסטרים, פעמים רבות טיולים מאורגנים לאירופה כוללים גם חוויות אקסטרים שונות כמו צניחה, טיולי סנפלינג, ספורט ימי והרשימה עוד ארוכה. אנו מציעים טיולים המותאמים לחובבי אקסטרים ברחבי אירופה. טיולי אקסטרים באירופה מבטיחים חוויה ייחודית שלא תחוו בשום מקום אחר!

יעדים – טיולים מאורגנים לאירופה

אז לאן תרצו לנסוע? חברת רדיוס מוציאה עשרות טיולים מאורגנים לאירופה לרשימה ארוכה של יעדים. כל יעד הינו שונה מבחינת תוכן הטיול – אירופה הקלאסית שתתן לכם תרבות וידע היסטורי רחב, טיולי טיפוס שיכללו חוויה פיזית יוצאת דופן או טיולי אקסטרים לאמיצים שבינינו. בין הטיולים המאורגנים שלנו תוכלו למצוא טיול מאורגן לארמניה הקלאסית, מון בלאן שבאלפים, צפון יוון ועוד…

מדריכים מקצועיים וטיולים בטיחותיים

אצלנו ברדיוס שמים דגש רב על מקצועיות המדריכים שלנו. כלל המדריכים שעובדים ברדיוס הינם אנשי מקצוע העוסקים בתחום שנים רבות והדריכו אינספור משפחות וקבוצות. בעת הטיול המדריכים יהיו לעזרתכם בכל נושא – החל מהסתדרות במקומות הלינה, הטיסות, הטיולים עצמם וכלה בנושאים אישיים בהם תזדקקו לעזרה.

בנוסף לכך ולא פחות חשוב חברת רדיוס אינה מתפשרת על כל הנוגע לבטיחות – בטיולים והסיורים שלנו חוקי בטיחות נוקשים עליהם אין פשרות. זאת, בנוגע לנהלי בטיחות בטיולי ואטרקציות אקסטרים בארץ ובעולם.

אז מה עליי לעשות כדי לקחת חלק בטיול?

מחפשים טיולים מאורגנים לאירופה? באתר האינטרנט של רדיוס טיולים מאורגנים תוכלו למצוא רשימה של כלל היעדים אליהם אנו מוציאים טיולים, בחלוקה לקטגוריות – טיולי משפחות, טיולים בארץ, טיולים בחו”ל ועוד. תחת כל טיול תוכלו לקרוא למי הוא מתאים ומה הוא כולל. באתר מפורטים גם המחירים ומה הם כוללים, דמי ביטול ופרטים נוספים.

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו קשר עוד היום ושירות הלקוחות שלנו ישמח לענות על כל תהייה או שאלה נוספת, ולסייע בהצעות מחיר ותיאומים. ניתן ליצור קשר בטופס המקוון דרך אתר האינטרנט של רדיוס או דרך הטלפון במספר 08-9442370. חופשה נעימה!