טיול לחו”ל הינו אחת מהאפשרויות המועדפות על הישראלים לחופשה משחררת וכיפית. שינוי האווירה שהטיול יוצר, מאפשר תחושת חופש משמעותית, שלעתים לא מושגת בחופשות המתרחשות בארץ. עם זאת, כל אחד שנסע אי פעם לחו”ל, יודע שזה מגיע גם עם מחיר. הארגונים הרבים שטיול לחו”ל דורש, הינם מתישים ולעתים קרובות אף מעיקים ועלולים להעיב על חוויית הטיול. אך יש לבעיה הזו פתרון קל, נוח וזמין, והוא – טיולים מאורגנים לחו”ל.
בכתבה שלפניכם נסקור את היתרונות השונים של טיולים מאורגנים לחו”ל, ונביא דוגמאות למספר יעדים נפוצים וייחודיים לטרקים, שבהם לא רק שהתכנון של הטיול ללא חברת ארגון טיולים יהיה ארוך ומתיש, אלא יהיה אף בלתי אפשרי ולא בטיחותי.

אז למה לבחור באופציה של טיולים מאורגנים לחו”ל?

כפי שכבר ציינו, כל מי שיצא לו לנסוע פעם לחו”ל, מכיר את התחושה. לאחר ההתרגשות של ההחלטה על החופשה, מגיעות ההכנות המתישות והאינסופיות. החל מלבצע השוואת מחירים עבור טיסות ומקומות לינה באינטרנט, דבר שעשוי לקחת שעות רבות, דרך בניית המסלול ותוכנית משוערת לימי השהות בטיול, וכלה בחיפוש המלצות על אתרי תיירים, אטרקציות ומסעדות. מעבר לתכנון עצמו, יש לבצע סנכרון בין כל הנוסעים לטיול, כך שכולם יהיו מרוצים ויאשרו את ההחלטות שנעשות בנוגע אליו. וכל זה, בלי שדיברנו בכלל על אריזה של התיק לתא המטען והתיק שעולה איתכם למטוס. בקיצור, ההכנות לקראת החופשה עלולות לעתים לקחת זמן כמעט כמו הזמן המוקדש לחופש עצמו.
בדיוק כאן נכנסים לתמונה טיולים מאורגנים לחו”ל. טיולים כאלו מאפשרים לכם ליהנות מהחופשה שלכם בלי שום צורך לתכנן ולהשקיע רגע נוסף מזמנכם לפניה. מעבר לבחירה של הטיול המתאים עבורכ וההזמנה שלו מחברת הטיולים, לא תידרשו לעשות כלום חוץ מלהגיע לטיסה.

היתרונות בטיול מאורגן

אז היתרון הבולט של טיולים מאורגנים לחו”ל הוא כמובן הנוחות והקלות, שהופכים את הנופש לשלם וחוסכים עבורכם זמן רב.
יתרון נוסף שניתן לציין, הוא האיכות של הטיול. כאשר נוסעים עם טיול מאורגן, אתם יכולים להיות בטוחים כי אדם מקצועי שמתעסק בטיולים, ישב וחשב ופיתח את המסלול שאתם הולכים להיות בו. זה מאפשר ערובה משמעותית לכך שהטיול אכן יהיה מוצלח, יותר מכל המלצה שתראו במקרה בקבוצות מטיילים בפייסבוק או שתשמעו מחברים.
הניסיון של חברות הטיולים לא מעניק רק יתרון של איכות, אלא גם יתרון של בטיחות. בעיקר כאשר מדובר בטיול הכולל מסלולי הליכה ושהות בשטח, חשוב לעשות זאת באמצעות חברה בעלת ניסיון.

יעדים ייחודיים לטיולים מאורגנים

כמובן שיש בעולם המון יעדים שונים ומיוחדים, אך אספנו עבורכם מספר מצומצם של דוגמאות לטיולים, שמומלץ במיוחד לבצע אותם במסגרת של טיולים מאורגנים לחו”ל.

 

  • טיולים מאורגנים לאפריקה – אפריקה הינה מדינה יפיפייה, הכוללת מקומות אקזוטיים וייחודיים של תרבויות ונופים, שלא תזכו לראות בכל טיול אותו תארגנו בעצמכם. בנוסף, יש בה אזורים שעלולים להיות מסוכנים, ולכן כדאי במיוחד לטייל בה בעזרת מדריך ובאופן מאורגן
  • קילימנג’רו – דוגמה לטיול מרהיב ומאתגר באפריקה, הוא הטרק המפורסם של ההר הגבוה ביותר ביבשת. הגעה לטרק ללא מדריך וליווי הינה מסוכנת, ולכן יש לבצע אותו כחלק מטיול מאורגן.
    מון בלאן – טיול אתגרי נוסף הוא טיול בהר הגבוה ביותר באלפים, שנמצא על גבול איטליה צרפת. גם כאן, יש להגיע בצורה מאורגנת כקבוצה בטיול.
  • רדיוס טיולים מאורגנים

  • חברת הטיולים רדיוס הינה חברה וותיקה, המוציאה לפועל טיולים מאורגנים בארץ ובחו”ל. הניסיון הרב של החברה מאפשר לה לארגן טיולים ברמה הגבוהה ביותר שניתן, הן מבחינת איכות הטיול וההנאה שבו, והן מבחינת הבטיחות. אם גם אתם רוצים להגיע ליעדים ייחודיים בעולם, בלי לדאוג ולתכנן יותר מדי, אתם מוזמנים לפנות לרדיוס.