אנשים נוהגים לשייך טרקים למזרח הרחוק או לדרום אמריקה, אבל האם ידעתם שגם אירופה מלאה במיקומים מעולים לטיולים של פעם בחיים? בשנים האחרונות, טרקים באירופה הופכים למבוקשים יותר ויותר, אך אנשים עדיין לא מכירים את כל המסלולים ופינות החמד שפשוט חובה לבקר בהם. אם גם לכם מדגדג חוש הטיול ואתם רוצים לקבל רעיונות לכמה מהטרקים המדהימים ביותר ביבשת אירופה. 

 

טרקים באירופה  – כבר לא צריך לבחור בין הרים ליערות 

יש לא מעט מטיילים שחושבים שכשהם עומדים לצאת לטרקים באירופה הם צריכים לבצע בחירה אחת חשובה: האם הם רוצים לטייל בנוף הררי או בנוף מיוער? עם זאת, אתם לא באמת צריכים לבחור! אירופה מציעה מגוון רחב של מסלולי טרקים שמשלבים בתוכם את שני סוגי הנוף, כך שתוכלו להתרשם מכל היופי שיש ליבשת להציע.

 

אחד מהמסלולים היפים והמבוקשים ביותר שמציעים את הטוב משני העולמות הוא המון בלאן, רכס בהרי האלפים המשתרע על פני שלוש מדינות אירופאיות שונות: איטליה, שוויץ וצרפת. ישנן כמה דרכי הגעה לטרק המיוחד הזה, אך כדאי שתצברו כוחות לפני שאתם מתחילים. בטרק הזה תוכלו למצוא רכבלים, אתרי סקי, נופים מרהיבים אבל גם לא מעט עליות מאתגרות. 

 

טרקים באירופה באוקטובר

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים היא מהו החודש הטוב ביותר לביצוע טרקים באירופה, וקשה לענות עליה משום שאין תשובה חד משמעית. לכל מסלול יש את העונה הטובה ביותר לצעוד בו, בהתחשב בתנאי מזג האוויר המקומיים ומאפייני המסלול השונים. עם זאת, אנחנו כן יכולים להסתייג ולהגיד שבמקרים רבים, טרקים באירופה באוקטובר יהיו בחירה טובה עבור מסלולים רבים. 

 

אחד הטרקים המומלצים ביותר לביצוע באוקטובר הוא טרק אל הר הקילימנג׳רו. נכון, הוא אמנם לא בדיוק באירופה, אבל הרגשו מחויבות להכניס אותו לרשימה. הטיפוס על ההר המרשים הזה לא מיועד עבור כל עונות השנה, ובאוקטובר תוכלו להנות ממזג אוויר נוח יחסית לטיפוס, לצד כמות קטנה של מטיילים, מה שיאפשר לכם לבצע את הטרק המרהיב הזה בקצב שלכם ובנוחות. 

טרקים באירופה שלא תרצו לפספס

 

טרקים באירופה – גם בישראל! 

חשוב לזכור – גם אנחנו בישראל נחשבים חלק מאירופה, אז למה לא להשאיר את הטרקים שלכם קרוב לבית? לפעמים, לא צריך לעלות על טיסות ארוכות ולטוס למדינות רחוקות בשביל לבצע טרקים שיספקו לכם זיכרונות מעולים. ממש מתחת לאף שלנו מסתתרים לא מעט מסלולי טיול וטרקים מיוחדים עם נופים מרהיבים, וכל זה במרחק נסיעה. 

 

לדעתנו, אחד ממסלולי הטרקים הטובים ביותר בישראל הוא מסלול הנקיק השחור, מסלול הנמצא ברמת הגולן, והוא ממש לא מיועד למטיילים המתחילים. אם אתם חובבי סנפלינג והפתעות במסלולים שלכם: כנראה שמדובר במסלול הטיול הבא שלכם בארץ. מדובר בטרק של מספר שעות בו תצטרכו לאתגר את הגוף עם טיפוס במדרגות מיוחדות, הליכה בתוך צמחייה ארץ ישראלית וירידה בסנפלינג בתוך מפלים בגבהים שונים. 

 

לסיכום, אירופה מלאה בלוקיישנים מדהימים עם נוף פוער לסת, מה שהופך אותה לאחת היבשות הטובות ביותר לקיום טרקים שונים ומגוונים. עשינו לכם חשק לצאת לטרק משלכם, כזה שיחשוף אתכם לפלאי היבשת ויותיר אתכם עם תמונות מרהיבות וזכרונות לכל החיים? מעולה! אנחנו ב-“Radius” מתמחים בארגון והוצאה לפועל של טיולים מיוחדים, לרבות טרקים באירופה שלא תרצו לפספס. יש יעד ספציפי שאתם רוצים לחקור או שאתם באים עם ראש פתוח? לא משנה מהי התשובה, אנחנו נוכל למצוא עבורכם את הטיול המושלם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמשיך לגלוש באתר וליצור איתנו קשר.