אם תמיד חלמתם לעשות סנפלינג, לרדת במורד צוק כשנוף מטריף פרוש מסביבכם או אפילו לרדת בתוך מערה אפלולית ולחזות בדברים שהעין האנושית לא רגילה אליהם – סימן שסנפלינג ים המלח זה הדבר הנכון עבורכם!
סנפלינג יכול להיות חוויה מגוונת ועשירה – לא מדובר רק בטיפוס או ירידה מונוטוניים של צוק. בסנפלינג אפשר לרדת בקניונים, לחוות נוף מדהים, וללכת מסלול סנפלינג שלם כך שבמספר מקומות, נופים ודרכים חווים את החוויה העוצמתית הזו.

טיולי סנפלינג בים המלח – הכי טובים לנפש שלכם

חוויית הסנפלינג היא דרך מצוינת לעזוב לרגע את השגרה הלחוצה והמתישה, את כל הריצות של היומיום ופשוט לעצור. לעצור ולהקשיב לטבע, למה שמסביבכם ובעיקר למה שנמצא בתוככם. הסנפלינג מחייב אתכם להיות מרוכזים במה שאתם עושים, באופן מלא וללא הסחות דעת.
זוהי הזדמנות לנקות את הראש והמחשבה ופשוט להקשיב ולהתבונן. לטבע שנמצא מסביבכם, למאמץ הפיזי שנדרש מכם בעת הסנפלינג, להתעמת עם הפחד המובנה והאנושי שמתעורר כאשר עודים בקצה של הצוק, או תלויים בין שמיים וארץ.

סוגי טיולי סנפלינג

גם אם מעולם לא עשיתם סנפלינג אין זה אומר שאתם לא יכולים לצאת לטיול סנפלינג ים המלח מלא, קסום ומרהיב. קיימים מגוון מסלולי סנפלינג ים המלח שאפשר לבחור, בהתאם לרמת המיומנות והקושי שאתם מעוניינים בהם ובהתאם להרכב הקבוצה.
אתם יכולים לבחור אם אתם רוצים לבחור בירידה ממצוק מסוים, מטיול במסלול שמצריך סנפלינג או אפילו לרדת במערה חשוכה ולחוות חוויה שקשה למצוא כמותה במציאות שלנו, בתוך מערות חשוכות ואפלות. דוגמא לסנפלינג מערה הוא למשל טיולי סנפלינג במערת הקולונל. במערת הקולונל קיים פיר מלח עצום ומרהיב שניתן לראות רק אם מבצעים גלישת סנפלינג. במערה יש שתי גלישות סנפלינג – כאשר הראשונה היא ירידה של 7 מטר והבאה של כ -70 מטר! המערה, בגלל מיקומה ליד ים המלח, מלאה בנטיפי וזקיפי מלח וגושי מלח שונים, כך שהמראה מרהיב ומיוחד ומומלץ לכל מי שמעוניין לחוות טיול סנפלינג קצת שונה מהרגיל.

למה כדאי לצאת לעשות טיולי סנפלינג בים המלח?

קודם כל, לחובבי טרקים בישראל, טבע ואקסטרים אין פעילות שיותר מתבקשת מאשר סנפלינג. מצד אחד, מדובר בפעילות אקסטרים שלוקחת לקצה, מעמידה בין שמיים וארץ ומצריכה מאמץ פיזי. מצד שני – מדובר בטיול בארץ, בנופים מדהימים של ים המלח והרי סדום ובזווית ראייה של נוף שלא מוצאים כמותה ביום יום.
אז אם טיולי שטח מדברים אליכם ויחד עם זאת אתם רוצים לעשות משהו נוסף, אתגרי וקצת שונה – סנפלינג ים המלח הוא מה שאתם מחפשים.

סנפלינג עם רדיוס

כל עוד אתם לא מומחי סנפלינג ובעלי כל הציוד המתאים, לא מומלץ לצאת לסנפלינג לבד או לסמוך על חבר שפעם עשה סנפלינג ולכן הוא בטוח יודע מה לעשות. גלישה מצוקים בסנפלינג דורשת מיומנות שחשוב לרכוש אותה בצורה הנכונה, ולכן כדאי לעשות אותה בפעם או הפעמים הראשונות יחד עם מדריך.
נוסף על כך, לטיול במסלול סנפלינג עם מדריך שמכיר את המסלול יש חשיבות עליונה. כאשר המדריך מכיר את המסלול, יודע מה עתיד להיות ואיך לקשור את הסנפלינג בצורה טובה, הטיול הופך לבטוח הרבה יותר והסיכוי שתתקעו בין מצוקים ולא תצליחו לרדת יהיה אפסי.
המדריכים שלנו מקצועיים ומאחורינו ניסיון רב, כך שאם תבחרו לצאת לסנפלינג עם המדריכים שלנו תוכלו להגיע בראש שקט ובידיעה שאתם בידיים בטוחות. ציוד הסנפלינג שנביא יהיה איכותי ומותאם והמדריכים יעזרו לכל אחד לפי הצורך שלו, כך שטיול הסנפלינג שלכם יעבור בצורה חלקה ומספקת, ותוכלו להתרכז בעיקר.