טיולים בארץ ישראל מתאפיינים בהרים נישאים, ועמקים רחבים, ואדיות מפותלים ומדבריות בראשיתיים, יערות אורנים ואלונים חורש טבעי ופרחי בר ססגוניים, במסגרת טיולים מאורגנים בארץ אתם תוכלו ליהנות בכל היופי הזה בליווי מדריכים מקצועיים.

טיולים מאורגנים בארץ, בין אם מדובר בגלישת מצוקים וסנפלינג או טיפוס להר החרמון, טיולי אקסטרים אתגריים בארץ או שמסלולים לכל המשפחה המותאמים לכל עת ועונה, אין כמו טיול בנופי מולדתנו!

טיולי רדיוס מזמינים אתכם להתרשם מטרקים אתגריים ומהמידע המקיף בדף הבא אודות מגוון הטיולים על סוגיהם, ולבחור את היעד המועדף עליכם להרפתקה הבאה.

הטיולים הקרובים

סוף תצוגה

סוף תצוגה


  • שטח המדינה:

    22,072 קמ"ר

  • אוכלוסייה:

    8,049,314 נכון ל2015.

  • מספר אזורי אקלים:

    4

יתרונות הטיול בישראל

לא חייבים לנסוע לחו”ל כדי לראות נופים מרהיבים, להתחבר אל הטבע ולמלא את המצברים. הכי קרוב לבית, כאן בישראל, מחכים לכם שפע מסלולים מדהימים, באתרים מוכרים ואהובים וגם כאלה בהם אף פעם לא ביקרתם. בישראל שורר אקלים ים תיכוני, המתבטא בקיץ ארוך יחסית, בהיר, חם ויבש, ובחורף מתון, וקריר יותר בהרים ובצפון. ככלל, עונות המעבר מתאימות לטיול בכל מקום, בקיץ רצוי להתמקד בצפון הארץ, ואילו בחורף – מומלץ להדרים לנגב החמים.

אל תפספסו את פריחות האביב, לרבות האירוסים בגלבוע והכלניות בנגב הצפוני, את טרק הטיפוס לחרמון אחרי שלגי החורף, את חלון ההזדמנויות בסתיו, בו מזג האוויר נוח במיוחד גם לטיולים במסלולי הדרום. בקיץ אנו ממליצים לטייל לארץ הגליל, וליהנות מאוויר ההרים הצלול המעניק מפלט מהחום הלוהט, כמו במסלול הסנפלינג ברכס פקיעין.

פינות חמד ושיאים מרהיבים בישראל

אחד האזורים המרשימים בארץ הוא ים המלח, המקום הנמוך בעולם. ישנם מסלולי הליכה רבים ומרהיבים באזור ים המלח ומדבר יהודה, לרבות הטיול לנחל חצצון, ובו המפל הגבוה ביותר בארץ המותר לגלישת מצוקים. רמת הגולן הבזלתית, מהווה את אחד האזורים בעלי היופי הפראי הייחודי בתבל.

ראוי גם לציון הטיול בנחל זוויתן, בנקיק השחור, הוא אחד המסלולים המומלצים לקיץ, הכולל את הנחל הזורם היחיד המותר לגלישת מצוקים בישראל. אל תפספסו את הטיולים למכתשי הנגב, שמהווים תופעה גיאולוגית ייחודית ונדירה בקנה מידה עולמי.

גווני האדמה הססגוניים, עוצמת הנוף הבראשיתי, וקסם המדבר, מהווים רקע נהדר לטיולים נפלאים, לרבות טרק בן יומיים הסובב את המכתש הקטן.

בכל יעד ומסלול שתבחרו בישראל, טיולי רדיוס ילוו אתכם בהנחייתם של מיטב המדריכים המנוסים ביותר, שיבטיחו לכם חוויה מופלאה ובלתי נשכחת.


מה מטיילים מספרים עלינו?

Adina Aviram
Adina Aviram
15/02/2023
הטיול למצרים עם דר׳ שמעון גת היה מסע של חוויה חד פעמית מבחינתי. נהניתי עד בלי די מחווית הלימוד המעמיק, החשיבה והחקירה של תרבות עתיקה. הדרך בא שמעון ומוניר בחרו לחשוף אותנו לנפלאות היתה ייחודית ומעוררת מחשבה. הארגון הלוגיסטי ע״י רדיוס היה מעולה ומעורר התפעלות. תודה לרדיוס ולשמעון
יעקב רביב
יעקב רביב
26/01/2023
טיול טיפוס להר קילימנג'רו היה מדהים, חברת radius דאגה לנו בכל ההכנות לפני הטיול ובמהלך הטיול עד הפרטים הקטנים ביותר. טיול מאתגר שיהיה בליבי תמיד. ממליץ בחום על חברת radius ועל הטרק.
gideon weinstein
gideon weinstein
04/01/2023
Rich and complete program.the plan was well organised and executed.both instructors (Egyptian and Israeli) tripleAAA.
Israel shai
Israel shai
08/11/2022
היה פשוט מעולה. מדריך מעולה!!

4.9 189 המלצות