מוכנים לצאת ולכבוש את הטרקים הכי יפים בעולם? מעולה! רגע לפני שאתם מזמינים כרטיס טיסה לקילימנג’רו או ליערות האמזונס, חשוב שתדעו בדיוק מה אתם אורזים. על מנת שהטיול שלכם יהיה מלא ואיכותי ככל האפשר, אתם צריכים לוודא שיש ברשותכם אך ורק את הציוד שאתם באמת צריכים ושיוכל לעזור לכם במסע שלכם. במידה ואתם רוצים לעשות לעצמכם קצת סדר בראש, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא. 

 

פרו טרקים מתבצעים רק עם תיק נוח ואיכותי

לא באמת תוכלו להנות מהטרקים הכי יפים בעולם אם לא תדאגו לעצמכם לתיק גב נוח, איכותי ובעל מקום אחסון טוב. הגב שלכם הוא אחד מאיברי הגוף שעובדים הכי קשה בכל טיול מחדש, במיוחד אם אתם סוחבים עליו את כל ציוד הטיול שלכם. בדיוק בגלל זה חובה להשקיע בתיק גב אורטופדי ונוח לגב שיאפשר לכם לגלות את כל היופי שבעולם בצורה הנוחה והבטוחה ביותר לגוף שלכם.

זוג עמיד של נעליים טובות

אומרים שכל מה שמטייל צריך זה זוג נעליים טובות. ובכן, זה לא הדבר היחיד שהוא צריך, אבל זה לגמרי נמצא גבוה ברשימה. בכדי שתוכלו להשלים את הטיול שלכם מבלי לפגוע בכפות הרגליים, חשוב שתצאו לדרך עם זוג נעליים מתאים, נוח ואיכותי. בנוסף, תמיד מומלץ לקחת אתכם זוג ספייר בתיק, במקרה שיקרה משהו לזוג הראשוני, למשל אם הוא יתמלא בבוץ קשוח במיוחד במון בלאן או שהוא נקרע בעקבות מפגש לא צפוי עם אבן חדה.

ציוד לטרקים: מה חשוב באמת

בשביל לגלות את הטרקים הכי יפים בעולם אתם צריכים בגדים מתאימים

נכון שאתם מבצעים מחקר מעמיק על מזג האוויר ביעד שלכם לפני הנסיעה? מעולה, אז מיד לאחריו אתם צריכים לוודא שיש לכם את הבגדים המתאימים לנסיעה. בשביל לשמור על שלמות ובריאות הגוף שלכם בטיול, אתם חייבים לוודא שיש לכם בגדים מתאימים לכל מזג אוויר, במיוחד אם מדובר במסלול הפכפך יחסית בעל תוואי שטח משתנה.

 

אל תהססו להשקיע במקלות טיול

מטיילים רבים מרימים גבה לאור ההמלצה הזו שלנו, אבל אנחנו עומדים מאחוריה. מקלות טיול הם ממש לא רק אביזר סיוע או כזה שנועד רק למתקשים בהליכה, להפך. חלק נרחב מהמטיילים המנוסים ביותר משתמשים במקלות האלו על מנת לשמור על היציבה שלהם בחלקים מאתגרים ובכדי לצלוח עליות מאתגרות בצורה טובה יותר שלא תעמיס על הגוף ותאפשר להם להמשיך בהליכה לאורך זמן.

 

ערכת עזרה ראשונה – היו מוכנים לכל תרחיש 

כמובן שאף אחד לא מתכוון שיהיה מקרה חירום רפואי בטרק שלו, אבל לפעמים זה פשוט קורה. גם בטרקים הכי יפים בעולם עלולות לקרוא תאונות או פציעות בחומרות שונות, ותמיד עדיף להיות מוכנים לכל תרחיש. אל תוותרו על ערכת עזרה ראשונה בתיק הטיול שלכם, ותוודאו שיש שם כמה שיותר ציוד רפואי שאתם יודעים להשתמש בו במקרים לא מתוכננים כמו תחבושות, פלסטרים, חומרי חיטוי שונים ועוד. 

 

נו, אז מה אתם אומרים? אילו מהטרקים הכי יפים בעולם אתם עומדים לגלות ראשון? אנחנו ב-“Radius” מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בכל מה שקשור לציוד לטרקים, כך שתוכלו לארגן את התיק שלכם בקלות ובמהירות לקראת היעד הבא. אם בכל זאת יש לכם שאלות או שאתם מתלבטים בין היעדים השונים, נשמח לעמוד לשירותכם. לא משנה אם אתם מחפשים בפרו טרקים מיוחדים או מחפשים מסלול בארץ כמו הנקיק השחור – הצוות שלנו ידע להתאים עבורכם את הטיול המושלם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.